ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ – ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ – ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

MIDWAY

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές τόσο στο φυσικό όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

  1. Ο πελάτης μπορεί να δει την πορεία της παραγγελίας του στέλνοντας e-mail στο info@midway.gr ή καλώντας στο 2310511092 από τις 9:00 – 14:00 Δευτέρα – Παρασκευή
  1. Η διανομή των προϊόντων γίνεται σε οποιονδήποτε χώρο μας δηλώσετε μέσα σε 1-4 εργάσιμες ημέρες από την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  1. Σε περίπτωση που γίνει κάποιο λάθος δικό μας, όπως: Να βάλουμε λάθος προϊόν στην παραγγελία του πελάτη ή να βάλουμε διαφορετικό νούμερο από αυτό που έχει επιλέξει, ή να γίνει λάθος χρέωση, ή αν το προϊόν εξαντληθεί χωρίς να έχει ενημερωθεί ανάλογα το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων σε λογαριασμό μέσω τραπέζης. Εάν επιθυμεί ο ίδιος μπορούν τα λεφτά να πιστωθούν και να ψωνίσει από το e-shop ή να γίνει αντικατάσταση του προϊόντος (έχει την επιλογή) από το κατάστημα που ψώνισε αντίστοιχα. Για να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε ενέργεια θα πρέπει ο πελάτης να επικοινωνήσει πρώτα με την εταιρεία Midway, καθώς να μας αναφέρει και το πρόβλημά του,  και να πάρει τον ειδικό κωδικό επιστροφής. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση, καθώς και να μην έχουν αφαιρεθεί τα ειδικά καρτελάκια.
  1. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να μας ενημερώσει, να του δώσουμε ειδικό κωδικό επιστροφής και θα στείλουμε εμείς το προϊόν στην εταιρεία. Η εταιρεία με τη σειρά της θα ελέγξει το προϊόν και θα κρίνει αυτή για την αναγνώριση λάθους. Σε περίπτωση που η εταιρεία πάρει την ευθύνη τότε ο πελάτης καλείται να κάνει αντικατάσταση από το κατάστημα που ψώνισε ή να πιστωθεί το ποσό του προϊόντος στο e-shop που θα μπορεί να το αξιοποιήσει μέσα σε 2 μήνες (από το κατάστημα που έκανε την αρχική του αγορά) από τη ημέρα που θα λάβει ενημερωτικό e-mail. Σε περίπτωση που ευθύνεται ο πελάτης για το ελάττωμα του προϊόντος τότε το  προϊόν επιστρέφεται πίσω στον πελάτη καθώς είναι υποχρεωμένος να αναλάβει τα μεταφορικά έξοδα αποστολής που ανέρχεται στα 3€ (γενικη ταχυδρομικη). Μπορεί να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής, ακόμα και να το παραλάβει ο ίδιος από το κατάστημα με ταυτοποίηση στοιχείων. Ισχύει για προϊόντα της ίδιας σεζόν.
  1. Με το που θα ξεκινήσει να φύγει ένα προϊόν από το κατάστημά μας τότε ο πελάτης ενημερώνεται με mail (Αυτό ισχύει και στις αλλαγές. )
  1. Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή
  1. Όλα τα προϊόντα επιστρέφονται στο γυναικείο κατάστημα Midway και περνούν από λεπτομερή έλεγχο. Θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση όπως ακριβώς τα παραλάβατε, καθώς και να μην έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια τους. Επίσης θα πρέπει να είναι πολύ καλά συσκευασμένα καθώς την ευθύνη την έχει ο πελάτης.
  1. Εσώρουχα και μαγιό για λόγους υγιεινής δεν μπορούν να επιστραφούν
  2. Ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων έχει εξολοκλήρου ο πελάτης.
  3. Διεύθυνση για την αποστολή των επιστροφών ή των αλλαγών:

Κ.ΚΥΡΚΟΠΟΥΛΟΣ Κ.ΣΙΑ Ο.Ε.
Παν. Τσαλδάρη 13 & Αγ. Γεωργίου

Νεάπολη, Θεσσαλονίκη

Ελλάδα
Τ.Κ. 56727

Τηλ: 2310511092

  1. Τρόποι πληρωμής: 1) Αντικαταβολή ( μόνο για Ελλάδα ),
    2)  Πιστωτική κάρτα visa, mastercard,
    3) Αριθμός λογαριασμού ( Πειραιώς: GR2701722140005214007170813 , Εθνική: GR4101102240000022400109447, Eurobank: GR2002601830000270200576071 ). Τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.
  2. Μεταφορικά:  Τα έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα είναι 3€ μεταφορικά & 2€ αντικαταβολή (συμπεριλαμβανομένων των φόρων). Σε ειδικές περιπτώσεις μέσα σε περίοδο εκπτώσεων για ένα χρονικό διάστημα που θα ορίζει η εταιρεία Midway μπορεί να χρεώνεται η ίδια (η εταιρία) τα μεταφορικά &  την αντικαταβολή. [ισχύει Μόνο για Ελλάδα]. Τα έξοδα αποστολής για την Κύπρο είναι 15€ μεταφορικά & 4€ αντικαταβολή (συμπεριλαμβανομένων των φόρων, αποστολή εντός 5-7 εργάσιμων ημερών με γενική τχυδρομική) ενώ για υπερμεγέθη προϊόντα & παραγγελίες μεγάλου όγκου, θα επικοινωνεί με τον πελάτη εκπρόσωπος της εταιρίας για τη συμφερότερη επιλογή αποστολής. Για αποστολές εκτός Ελλάδας, θα επικοινωνεί εκπρόσωπος της Midway για να σας ενημερώσει για τους τρόπους και τα κόστη αποστολής. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το speedex.gr

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί παράδοση αυθημερόν αναλαμβάνει ο ίδιος τα  επιπλέον έξοδα αποστολής  (Express). Για να μάθει τα έξοδα αυτά καλεί στο 2310511092 από τις 9:00 έως τις 14:00

Ο πελάτης μπορεί να δει την πορεία της παραγγελίας του βάζοντας το όνομα παραγγελίας στο ειδικό πεδίο http://www.speedex.gr/ (Θα του στέλνουμε Mail το όνομα παραγγελίας μόλις το προϊόν φύγει από εμάς)

  1. Αλλαγές:

Αλλαγή μπορεί να κάνει κάποιος εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος του. Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή θα πρέπει να επικοινωνήσει ΠΡΩΤΑ με την εταιρεία Midway, ή τηλεφωνικώς ή με mail, να μας αναφέρει τον λόγο που επιστρέφει και τον οδηγό του προϊόντος, να πάρει έναν ειδικό κωδικό από εμάς οπού θα πρέπει οπωσδήποτε με όποιον τρόπο και να φτάσει το προϊόν σε εμάς να αναγράφεται επάνω στη συσκευασία δέματος για να είναι αναγνωρίσιμο για την εταιρεία. Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται επάνω στη συσκευασία Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ η εταιρεία Midway δεν είναι υποχρεωμένη ούτε να αναγνωρίσει αλλά ούτε και να παραλάβει το προϊόν. Κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη η εταιρεία μπορεί να κάνει α) Αντικατάσταση του προϊόντος β) Πίστωση στο e-shop και ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει αγορά μόνο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας στο χρονικό διάστημα 2 μήνες από το κατάστημα που αγόρασε και το αρχικό προϊόν. ( Αν κάποιος κάνει αλλαγή από το ανδρικό αυτό που θα αλλάξει ή το ποσό που θα πιστωθεί μπορεί να το χρησιμοποιήσει μόνο για αγορές από το ανδρικό, το ίδιο ισχύει και για το γυναικείο κατάστημα).
Σε παραγγελίες από το www.midway-wedding.gr ή Midway.gr αλλαγές μπορούν να γίνουν μόνο από εκεινο το κομμάτι. (Τα κοστούμια μπορούν να αλλαχτούν ΜΟΝΟ με κοστούμια & τα φορέματα ΜΟΝΟ με φορέματα)

Αλλαγές ειδών μεταξύ ανδρικού και γυναικείου καταστήματος ή εκπτωτικου και μη εκπτωτικού είδους ή είδους από άλλη σεζόν δεν γίνονται.
Εάν υπάρχει δυνατότητα και επιθυμία του πελάτη να πραγματοποιήσει την αλλαγή του από το φυσικό μας κατάστημα τότε αυτό μπορεί να γίνει όμως ισχύουν οι παραπάνω όροι.

Σε περίπτωση που κάποιος θελήσει να κάνει αλλαγή τα μεταφορικά επιστροφής ΔΕΝ τα αναλαμβάνει η εταιρεία αλλά ο πελάτης ( Και για να το στείλει από τον τόπο παραλαβής του στην εταιρεία μας, αλλά και για να το στείλει η εταιρεία ξανά σε αυτόν) Μπορεί να το στείλει  πίσω σε εμάς με όποιο τρόπο θελήσει ( ακόμη και ο ίδιος) από τη στιγμή που η χρέωση θα είναι δική του και θα αναγράφει επάνω τον ειδικό κωδικό που θα του δίνουμε εμείς, + 3€ που θα είναι τα μεταφορικά για να του το στείλουμε εμείς με γενική ταχυδρομική από 1-5 μέρες. Αν έχει διαφορά στο ποσό και χρειαστεί να συμπληρώσει με αντικαταβολή τότε χρεώνεται ο πελάτης ακόμα  +2€ που είναι το ποσό αντικαταβολής.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων μόλις τα παραλάβουμε θα σας ενημερώσουμε  με email ή τηλεφωνικά. Εάν δεν σας έχει αποσταλεί mail μέσα σε 6 μέρες από την ημέρα που πραγματοποιήσατε την αποστολή ή δεν έχετε λάβει τηλεφωνική ενημέρωση, τότε καλέστε στο 2310511092 (Ελλάδα)

Για τα προϊόντα στα οποία ισχύει η προπαραγγελία, με το που θα δούμε την παραγγελία θα καλέσουμε εμείς για να συνεννοηθούμε το ποσό της προκαταβολής. Η προκαταβολή θα είναι το 1/3 της τιμής και σε περίπτωση που ο πελάτης αλλάξει γνώμη για το προϊόν που έχει παραγγείλει πρέπει να ψωνίσει κάτι από το αντίστοιχο κατάστημα που έκανε την παραγγελία ή από το e-shop ή από το φυσικό κατάστημα.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΕΜΗ: 57859804000